Nyhetsbrev december 2020
HURRA för våra 100 000 användare!
Vi avslutar år 2020 med att fira stort. Nu är vi nämligen 100 000 som hanterar utlägg och reseräkningar digitalt och automatiserat! Det är vi såklart otroligt glada för.
Under 2021 kommer vi fortsätta jobba för att göra Expense Management ännu enklare och smidigare för er. Så håll utkik – vi kommer att släppa massor av spännande nyheter!

Topp 3 nya funktioner under 2020
Använd Companyexpense i Norge, Finland och Danmark!
Nu kan Companyexpense användas i Norge, Finland och Danmark med lokalt språkstöd och med stöd för lokalt regelverk. Du behöver inte fundera på landets regler för traktamente, milersättning, representation och förmåner. Allt uppdateras och hanteras automatiskt av tjänsten.
Digitala kvitton blir utlägg automatiskt
Redovisa digitala kvitton i Kivra som utlägg automatiskt. Kvittot skickas från Kivra till Companyexpense med ett klick direkt vid köp. Digitalt hela vägen – från köp till ersatt utlägg.
Läs mer om hur det fungerar här: www.digitalthelavagen.se
Saldohanterare för exempelvis friskvårdsbidrag
Håll reda på kostnader genom att sätta beloppsgränser på utläggskategorier, såsom friskvårdsbidrag. Tjänsten meddelar automatiskt när medarbetaren har använt det satta beloppet. Dessutom går det att se sitt kvarvarande saldo inom utläggskategorin.
Hur ser framtidens ekonomiavdelning ut?
Missade du Finditys roundtable webinar där ECIT Services, Win Win Ekonomi och BDO Sverige pratade framtidens ekonomiavdelning? Då har du chans att se det här!
Det var ett webinar fyllt med spännande insikter och en riktig djupdykning i ekonomiavdelningens värld.
Julgåva till UNICEF
I år skänker vi på Companyexpense och Findity pengar dit de verkligen behövs istället för att ge en julgåva till personal och kunder.
Pengarna kommer att gå till UNICEF och deras arbete för barn världen över.

Fler inlägg
Mer tid, mindre arbete: 8 administrativa uppgifter att automatisera
Automatisering är fantastiskt. Tänk dig att kunna minska (eller till och med helt ta bort) monotona och tidskrävande administrativa uppgifter för dina medarbetare och istället ge dem möjlighet att utföra mer…
Automatisera utlägg: En smidig hantering av köp gjorda med företagskort
Företagskortet är för många företag den bästa lösningen för att hantera utlägg och reseräkningar. Men borde det vara det? Läs mer om hur utläggshantering kan automatiseras med en smidig företagskortslösning.
Expense Management In An Age of Remote Working
Remote working became the norm for most office workers in 2020. Let’s take a closer look at how expense management has changed – and continues to change – and how business leaders can address these challenges with an eye on the future.