Nyhetsbrev september
Nu kan du använda Companyexpense i Norge, Finland & Danmark!
Vi har glädjande nyheter! Nu kan Companyexpense användas i Norge, Finland och Danmark med lokalt språkstöd och med stöd för lokalt regelverk. Du behöver inte fundera på landets regler för traktamente, milersättning, representation och förmåner. Allt uppdateras och hanteras automatiskt
av tjänsten.
Vill du veta mer? Kontakta oss här >>

Fler nya funktioner
Saldohanterare för exempelvis friskvårdsbidrag
Håll reda på kostnader genom att sätta beloppsgränser på utläggskategorier, såsom friskvårdsbidrag. Tjänsten meddelar automatiskt när medarbetaren har använt det satta beloppet. Dessutom går det att se sitt kvarvarande saldo inom utläggskategorin.
Rapportera kostförmån utanför traktamente
Nu kan du rapportera kostförmån utanför traktamente i Companyexpense. Tjänsten utgår från Skatteverkets schablonvärden och rapporterar mot våra lönemottagare.
Välkommen på webinar!
Anmäl dig till våra kostnadsfria webinars där vi berättar mer om hur digitala kvitton blir till utlägg med ett klick och hur du redovisar köp med företagskort automatiskt.
Webinar: Digitala kvitton – från köp till utlägg automatiskt
Tisdag 20 oktober kl 10.00-10.30

Webinar: Digitala kvitton – från köp till utlägg automatiskt
Tisdag 20 oktober kl 10.00-10.30
Webinar: Redovisa köp med företagskort automatiskt
Tisdag 17 november kl 10.00-10.45

Webinar: Redovisa köp med företagskort automatiskt
Tisdag 17 november kl 10.00-10.45
Vi firar vår AISP-licens!
Findity, tillsammans med Companyexpense, fick i april i år en AISP-licens! Det gör det möjligt för oss att samarbeta med banker och företagskortsleverantörer i hela Europa för att ytterligare förenkla hanteringen av utlägg för våra kunder.

Från köp till redovisat utlägg på 30 sekunder
Nu kan du skicka digitala kvitton för utläggshantering med ett klick. Kvittot arkiveras som det ska, utlägget är inskickat för digital attestering och ersättning för utlägget är på väg till dig i princip innan du lämnat butiken.
Digitalt hela vägen – från köp till ersatt utlägg!
Fler inlägg
Automatisera utlägg: En smidig hantering av köp gjorda med företagskort
Företagskortet är för många företag den bästa lösningen för att hantera utlägg och reseräkningar. Men borde det vara det? Läs mer om hur utläggshantering kan automatiseras med en smidig företagskortslösning.
Expense Management In An Age of Remote Working
Remote working became the norm for most office workers in 2020. Let’s take a closer look at how expense management has changed – and continues to change – and how business leaders can address these challenges with an eye on the future.
More Time, Less Effort: The Top 8 Administrative Tasks To Automate
Let’s take a look at the eight administrative tasks that you can automate for your workforce to give them more time to do what they do best.