Ledig tjänst: Key Partnership Manager

Om tjänsten

Roll

  • Jobbtitel: Key Partnership Manager
  • Organisationsenhet: Partnership Success
  • Rapporterar till: Team Lead Partner Success 

Arbetsuppgifter

Findity söker en Key Partnership Manager att bygga och stärka långsiktiga relationer mot våra nyckelpartners och systemleverantörer. I rollen som KPM kommer du att ingå i vårt nordiska team och arbeta med våra produkter och tjänster inom Expense Management. 

I rollen samarbetar du långsiktigt med våra partners på en regelbunden basis på både taktisk och strategisk nivå, baserat på Finditys samverkansmodell. I tjänsten ingår också att utbilda våra partners och ständigt arbeta med att hitta nya sätt att generera intäkter och skapa tillväxt. 

Ditt arbetsområde är hela Norden, vilket gör att det kan bli en del resor, men främst rör du dig i Stockholmsområdet. Du utgår från vårt kontor i Stockholm city.

Dina färdigheter

Vi söker dig som är positiv, relationsskapande och vill vidareutveckla din karriär tillsammans med oss och våra partners!

Vi söker dig som:

  • har minst 4-5 års erfarenhet av framgångsrik B2B-försäljning och vi ser gärna att du tidigare arbetat på nordisk eller internationell nivå
  • har gedigen erfarenhet från ekonomi och/eller lön och kanske har en liknande tjänst idag
  • har förmågan att skapa förståelse och skapa värde för våra befintliga och potentiella nya partners
  • har tidigare arbetat med affärsplanering och förstår vikten av ett strukturerat arbetssätt.
  • har förmåga att agera rådgivande och utgå utifrån våra partners behov
  • behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift

Meriterande är också relevant högskoleutbildning (ekonomi/business/sälj).

Vi är på en fantastisk resa och om du ser möjligheten att vara med att bygga nytt, och vill vara del i den expansiva resa som vi nu genomgår är detta rätt tillfälle för dig!

Dina egenskaper

Som person är du energisk, lösningsorienterad och duktig på att uppfatta våra partners behov. Du trivs med att arbeta mot mål och lägger ner det arbete som krävs för att leveransen ska hålla bästa tänkbara nivå. Vi tror att du är social, driven och resultatinriktad. Vi lägger en stor vikt vid din samarbetsförmåga då du kommer att arbeta i team och med våra partners. 

Du har ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning.

Vi erbjuder dig ett fritt och roligt arbete i internationell miljö där du får samarbeta med en stor mix av människor. Ditt team finns i hela Norden och det finns stora utvecklingsmöjligheter att växa inom Findity.

Varmt välkommen med din ansökan!

Tjänsten är en tillsvidareanställning. 
Placeringsort: Stockholm
Sista ansökningsdag: 2019-10-30 Processen sker med ett löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar därför att du antar utmaningen och skickar in din ansökan omgående

Skicka din ansökan till robert.karaszi@findity.com.

För frågor om tjänsten kontakta Robert Karaszi, Team Lead Partner Success, robert.karaszi@findity.com eller 070-6192700.