Nyhetsbrev juni

jun 19, 2019

Medarbetarupplevelsen är lika
viktig som kundupplevelsen

Många företag sitter med omoderna it-lösningar som anses för dyra och tidskrävande att byta. Sällan tänker verksamheterna på hur medarbetarna upplever att arbeta i systemen och hur det därmed är att arbeta på företaget. En positiv upplevelse från medarbetare driver engagemang och produktivitet som i längden ger nöjda kunder.

Välkommen på webinar!

Anmäl dig redan nu till våra kostnadsfria webinar i augusti och september. Välj mellan tre olika inriktningar eller varför inte delta i alla tre.

Webinar 20 augustiWebinar: Automatisera era utlägg och reseräkningar
Tisdag 20 augusti kl 10.00-10.30

Läs mer och anmäl dig här >>

Webinar 3 septemberWebinar: En smartare körjournal
Tisdag 3 september kl 10-10.30

Läs mer och anmäl dig här >>

Webinar 17 sepWebinar: Koppla företagskortet till Companyexpense
Tisdag 17 september kl 10.00-10.30

Läs mer och anmäl dig här >>

Kundstory QuickSpin

– Tiden vi på ekonomiavdelningen lägger på administration kring utlägg har gått från dagar till timmar, säger Elisabeth Andolf, Redovisningsekonom på QuickSpin, efter implementationen av Companyexpense.

Semestertips!

För dig som attesterar utläggsrapporter – glöm inte att du kan ställa in vikarierande attestflöde när du går på semester. Det gör du under Inställningar och Attestering.

Vår kundsupport tar inte semester

Självklart finns vår kundsupport på plats hela sommaren precis som vanligt – måndag till fredag kl 8-17 med lunchstängt kl 12-13.

Glad midsommar!

Så här till midsommar vill vi passa på att önska dig en riktigt härlig sommar! Vi vill också tacka er för den feedback ni ger oss, på så sätt kan vi utveckla Companyexpense och bli ännu grymmare.