Ledig tjänst: Account Manager

Om företaget

Findity har funnits i 9 år och har idag över 150.000 användare i de tjänster som erbjuds inom de två affärsområdena Companyexpense och Digitalreceipts. Fler än 10 000 företag har valt våra tjänster för att gå från pappersbaserat och manuellt, till digitalt och självlärande. För våra kunder innebär automatisering och digitalisering av kvitton ett enklare, snabbare och smartare sätt att hålla reda på kvitton, samt ett förenklande av administrativa processer.

Digitalreceipts fokuserar på, tillsammans med Kivra, införande av digitala kvitton i såväl handel och restaurangverksamhet som hotell, resor och parkering för att underlätta för anställda och affärsresenärer.

Om tjänsten

Övergripande mål

Det övergripande målet som Account Manager är att skapa affärer genom att digitalisera våra kunders kvitton, samt därigenom erbjuda mervärdestjänster kopplade till processen kring kvittot.

Arbetsuppgifter

Som Account Manager ansvarar du för hela försäljningsprocessen och arbetar både självständigt och i team med att driva och utveckla affären. Ditt fokusområde kommer att ligga inom affärsområdet Digitalreceipts där du ansvarar för både bearbetning av nya och befintliga kunder.

Din primära marknad kommer att vara Sverige, men med möjlighet att följa med utanför Sveriges gränser när bolaget expanderar.

Om dig

Vi ser att du besitter följande erfarenhet och egenskaper:

  • Minst 2 års erfarenhet av försäljning B2B
  • Eftergymnasial utbildning är meriterande
  • Du är logisk och strukturerar ditt arbete för att nå mål
  • Serviceinriktad och har lätt för att skapa affärsmässiga relationer
  • Uttrycker dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska
  • Är van vid att arbeta självständigt men uppskattar också att bidra och utvecklas i ett vinnande team
  • Har ett stort driv, är ansvarsfull och finner motivation i utmaningar

Som person är du engagerad och driven, du tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på din karriär och att du har som mål att utvecklas inom försäljningsyrket.

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningarna hanteras löpande. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Christian Hadenius, försäljningschef, på christian.hadenius@findity.com.

Övrig information

Krav: Körkort

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Plats: Stockholm

Lön: Fast lön + Provision/Bonus

Anställningsvillkor: Heltid, tillsvidare

Kontakt: Christian Hadenius , christian.hadenius@findity.com